[Ubuntu NL gemeenschapsraad] Advies LTS of nieuwste versie op homepage

Rachid rachidbm op gmail.com
Zo Jun 12 22:19:56 CEST 2011

We hadden deze discussie ook eens binnen het documentatieteam gehad, de
voors en tegens afgewogen, en een beslissing gemaakt...
Ik sluit me aan bij Cees.

Tevens vind ik dit geen issue voor "de raad". Hebben jullie niet meer
sturende dingen te doen?
Ik zou een beetje oppassen dat je als raad zijnde niet verzeilt in dit
soort, in mijn ogen, pietluttige discussies. Lijkt me niet goed voor het
vertrouwen in een raad die staat voor de gehele organisatie van Ubuntu
Nederland.
Dit issue gaat vooral een paar teams aan (webteam en documentatieteam).
Forumteam nog niet eens denk ik, omdat je moeilijk alle forumleden kunt
verplichten versie X aan te raden. Ik heb nergens gezien dat jullie de
betrokken teams hebben geraadpleegd of ermee hebben gediscussieerd.

Groeten,
Rachid.

ps. Ik raad mijn digibete kennissen trouwens LTS aan. Maar ik vind niet dat
we dit bij Ubuntu NL als regel moeten instellen.