[Ubuntu NL gemeenschapsraad] Discussie vergadering 10 mei

UndiFineD undifined op gmail.com
Za mei 7 03:15:27 CEST 2011

Hallo,

Ik heb aan aantal punten toegevoegd aan de lijst.

De discussie over welke versie raden we aan vind ik niet echt nuttig.
11.04 is een LTS en 10.10 werkt voor mij enorm stabiel.
De handleiding voor het upgraden vind ik wel mooi, echter zou dit
beter passen op UDS als suggestie.
Tijdens het vorige UDS is al besproken dat USC meer gebruik zal maken
van PPA archieven.

--
Met vriendelijke groeten,
Keimpe de Jong

Op 7 mei 2011 01:11 heeft Johan van Dijk <johan op ubuntu-nl.org> het
volgende geschreven: