[ubuntu-nl gemeenschapsraad] Criteria beoordeling stemrecht

Sense Egbert Hofstede sense op ubuntu.com
Do Okt 6 13:47:06 CEST 2011

Ook het schrijven van een motivatie en het vooraf beschikbaar maken
hiervan voor de raad (denk aan het plaatsen van een verwijzing naar je
wiki-pagina in de agenda) is al een vereiste voor het aanvragen van
stemrecht. ;)

--
Sense Egbert Hofstede
http://www.sensehofstede.nl/