[ubuntu-nl gemeenschapsraad] Discussie: hoe de gemeenschap te beschermen tegen leden wiens gedrag de gemeenschap beschadigd?

Arie de Jonge arie.de.jonge op gmail.com
Vr Sep 2 15:21:14 CEST 2011

On 09/02/2011 03:08 PM, Gijs Jansen wrote:
> Ik ben net terug van vakantie en zie weer een oude discussie oplaaien.
> Met Arie en Maik (voorheen toch DarkEra?). Ik denk dat we ons eerst af
> moeten vragen wat deze ex-teamleden willen en waarom.

Wat al aangegeven is : een fatsoenlijk mail adres waar de raad op te
bereiken is.
Bovendien vind ik het een kwalijke zaak dat er nu weer namen genoemd
terwijl dat niet nodig is.
Komt aardig neer op " op de man spelen "
> Je kan natuurlijk een email adres maken bereikbaar voor iedereen en
> desnoods een van de raadsleden deze emails laten beantwoorden c.q.
> verwijzen naar het juiste team of indien belangrijk bespreken in de
> gemeenschapsraad. Ik denk alleen dat dit op termijn weer een extra
> belasting wordt.
>
> Wat de forumregels betreft, als deze direct en zonder aanzien des
> persoon worden toegepast, dan voldoen deze prima.

Helaas gebeurd dat dus niet zoals je zelf ook wel weet, jij weet best
dat een aantal figuren zwaar de hand boven het hoofd gehouden werd en wordt.

Arie, ex sponsor, ex teamlid, ex mede organisator van parties
--
I'll be celebrating 20 years of Linux with The Linux Foundation!
<http://www.linuxfoundation.org/%0A20th>

Follow abjfotografie on Twitter <http://www.twitter.com/abjfotografie>

Registered Linux user #452910

Dropbox Referral link <https://www.dropbox.com/referrals/NTExMjM1MDY5>